Затворете

Забравена парола?

Жълтото при дрехите става златно при очилата

– Г-н Цветков, от 21 март стратира конкурсът, в който си търсите ново рекламно лице. Досега това беше фолкпевицата Глория, защо решихте да я смените с непознато лице? – С Глория сме много близки, тя е невероятен човек. Но тази година решихме да не обвързваме кампанията с известна личност – досега това са били манекенките Теди Велинова, Диляна Попова. Търсим неизвестно лице, с което да покажем, че очилата ни са за всеки. Знаете, ако да речем Джордж Клуни рекламира нещо, ясно, че то е адресирано към хай нивото. При нас обаче нещата са на високо качество и средна цена, обикновеният човек също може да си ги позволи.- Вече сте готови с пролетно-лятната колекция, какви са тенденциите при слънчевите очила?- До 1-2 седмици новите модели ще са заредени в магазините. И преди съм го казвал и вече е малко изтъркана фраза, но важи с пълна сила правилото, че е модерно това, което ви отива. В момента са актуални кръглите и големи форми. Но ако лицето ви също е кръгло и голямо, се получават три кръга – колкото и да сте модерни, не изглеждате красиво.- И все пак какви форми и цветове преобладават?- Като цяло сега се набляга на големината, като пластмасата взима превес над метала като материал. Дръжките задължително са големи. Разнообразието от цветове е умерено – черно, кафяво, продължават да са много търсени белите рамки в ретростил. Хит е комбинацията черно със златно или бяло със златно. Виждате в световните дефилета всичко е в жълто и златно, тук-там виолетово, а от дрехите се пренася и към очилата. Тази година пускаме и лимитирана серия хамелеон. Цветовете, които се менят според светлината, се дължат на един специален материал – мацукеле.- Вярно ли е, че модата на очилата тип маска тръгна от холивудските знаменитости, които искат да се скрият от папараците?- Преди 2003-а очилата бяха мънички и тесни. От 4-5 години са модерни големите форми. А мисля, че и преди това е имало знаменитости, които са искали да скрият следите от бурни нощи. Доста често и обикновените хора посягат към тях – ако да речем една дама не е имала време сутринта да се гримира.- Напоследък хората не свалят очилата дори вечер, също и в клубовете, когато всъщност няма от какво да пазят очите си.- Доколкото съм запознат, от етика в общуването не е хубаво вътре в помещение някой да стои с очила, простено е единствено на звездите. В крайна сметка не е нещо фатално. В клубовете пък това е още един аксесоар, с който да изпъкнем в тълпата. Трябва да внимаваме да ги свалим най-вече, когато разговаряме с някого.- Какво трябва да гледаме, когато си избираме слънчеви очила, за да сме сигурни, че предпазват добре? – Не всеки разбира от очила, затова трябва да се вземе предвид мястото. Един оптически магазин надали ще си позволи да предлага некачествена стока и да си развали реномето, той е там за години, а не е сергия, която днес е тук, а утре я няма. Практически в такъв магазин не може да намерите очила за под 50-60 лева със задоволително качество, освен ако не са намалени модели от миналогодишна колекция.вестник Монитор – 15.03.2008 г.

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top