В края на годината фешън маниаците вече са нетърпеливи да узнаят коя ще бъде най-горещата тенденция през следващия сезон. „Kwiat“ отново са подготвили редица изненади за своите почитатели и разкриват някои от тях в аванс. Една от първите горди собственици на очила от най-новата колекция 2009, която вече е в оптическите магазини в цялата страна, са Йоана от „Дийп Зоун Проджект“. Студеното време не попречи на чаровната певица да попълни своя моден арсенал с актуален чифт очила от колекцията на българската оптическа марка. Йоана избра хитов модел от бяла пластмаса, който ще наложи своя фешън диктат и през лято 2009. Новите любими очила на красивата певица са обемни и напомнят класиката на 60-те години. Нестандартното захващане на рамките с метален елемент внася свежест и актуалност на визията. Кои са новите фешън правила в оптичната мода през 2009 г.? Белият цвят остава актуален при слънчевите и диоптричните очила. Любопитен факт е, че стилистите обогатяват цветовата палитра – нюансите на лято 2009 ще бъдат слонова кост, кралско бордо и английско синьо. Важна подробност: всички цветове са меланж. Добрата новина е за почитателите на металните рамки – те се завръщат с пълна сила във формата на бъбрек и са още по-обемни. Външното огледално покритие на стъклата е в сребърно, златно и розово, а когато е от вътрешната им страна, е като антирефлекс във виолетов оттенък. Тенденцията за следващия сезон позволява камъните «Сваровски» да бъдат заменени от метални имитации на камъни, покрити със специални бои. Наскоро „Kwiat“ представи за пръв път пред българска публика и модели от линията „Kwiat Exclusive“. Това се случи по време на премиерата на «Алманах на българската мода 2009», където с участието си оптичната марка демонстрира подкрепа за благотворителната кауза на автора на изданието – проф. д-р Любомир Стойков.