FASHION привилегия

Забравете израза “обемните очила не отиват на всяко лице”. Най-горещата новина през този сезон идва специално за всички почитатели на обемните форми

Забравете израза „обемните очила не отиват на всяко лице“. Най-горещата новина през този сезон идва специално за всички почитатели на обемните форми. Те вече не са модно табу за повечето от любителите на хитови очила, а са фешън привилегия, от която всеки може смело да се възползва. В колекцията на „Kwiat“ за сезона пролет-лято 2009 очилата са с визуално намален обем, което ги прави подходящи за лица с различна форма. Този ефект се постига чрез специална технология, при която основният цвят на рамката се съчетава с прозрачен материал, който служи като контур. Друг подход за илюзорно редуциране на формата на очилата е нестандартното захващане на стъклата, като в единия си край те не са обхванати плътно от рамката. Модел KW-EX 8061 За новия сезон „Kwiat“ допълва стайлинга на градските момичета с модели, наподобяващи криле на пеперуда. Ретро-стилът от 70-те години на миналия век се завръща с пълна сила, но актуализиран с хитови орнаменти и релефни флорални мотиви, наподобяващи гравюра. Българската марка остава вярна на среднощното черно, но разнообразява цветовата палитра с нестандартни нюанси като тъмен корал и кафяв мрамор. За пръв път млечно сивото от обувките и чантите става хит при очилата, а белият цвят се завръща, но в благороден перлен десен. Златистата гама на рамките завладява и стъклата под формата на огледално покритие.