На 12 април в резултат на свободно SMS гласуване и проведения кастинг на кандидатите в конкурса за красота „Мис и Мистър УНСС 2010“, бяха определени по 12 души – полуфиналисти в двете категории, които ще участват в шоуто на 26 април (понеделник) от 18:30 ч. в аула „Максима“ на УНСС. Общо 82 кандидати – 41 момичета и 41 момчета, подадоха заявки за участие в кастинга, който се състоя в дискотека Cotton club в Студентския град. Пълната информация за кандидатите и историята на „Мис и Мистър УНСС“ се съдържа в интернет сайта на събитието: www.beauty.unwe-sc.org. По 8 участници съответно в категориите „Мис УНСС“ и „Мистър УНСС“ бяха избрани от фолк певицата Емануела, „Мис България 2005“ Роси Иванова, Гери Дончева от „Станция Нова“, спортният агент Георги Градев, Христо Христов, Председател на борда на директорите на „Darik Web“ и Калоян Димитров, председател на Студентския съвет при УНСС. Съгласно условията за провеждане на конкурса 4-те момичета и 4-те момчета с най-много гласове от гласуването с SMS също достигнаха до полуфинала. Според регламента за провеждане на конкурса вече тече гласуването с SMS на кратък номер 1915 за всички мобилни оператори, в резултат на което 2-те момичета и 2-те момчета с най-много гласове ще се класират директно за големия финал на 3 май (понеделник) в аула „Максима“ на УНСС. Цената на 1 SMS e 1,20 лв. с ДДС, като крайният срок за гласуване е 26 април (понеделник). Финалистките от миналогодишия конкурс. По 6 финалисти съответно в категориите „Мис УНСС“ и „Мистър УНСС“ ще бъдат избрани от авторитетно жури. В двете вечери на „Мис и Мистър УНСС“ състезателите ще дефилират със спортни облекла, бански костюми и официални тоалети, осигурени съответно от „Little Big“, „Triumph“, дизайнерката Ели Карабойчева и модна къща „Андрюс фешън студио“, а аксесоарите на участниците ще бъдат слънчевите очила на фирма „KWIAT“. Във финалната вечер на събитието Павел Цветков, собственик и управител на „KWIAT“ ще връчи две специални награди – слънчеви очила на двама от финалистите – момиче и момче, които ще бъдат обявени съответно за „Лице на „KWIAT“ за тази вечер“ в категория „Мис УНСС“ и категория „Мистър УНСС“. „KWIAT“ ще награди със слънчеви очила също така „Мис УНСС 2010“ и „Мистър УНСС 2010“, както и „Мис УНСС 2010“ – награда на публиката и „Мистър УНСС 2010“ – награда на публиката, избрани в резултат на SMS гласуването. Заедно с това „KWIAT“ ще предостави още две специални награди – слънчеви очила за двама от участниците във вота с кратки текстови съобщения. Медийни партньори на „Мис и Мистър УНСС 2010“ са „Darik web“, Sportal.bg, Hotnews.bg, Men.bg, и Woman.bg. Официален спонсор на събитието е дискотека „Cotton Club“ в Студентския град, а сред фирмите, подкрепили проявата са социалният сайт Xes.bg, верига магазини за дрехи „Underground“, студио за красота „Angel Faces“, туристическа агенция „Smart travel“, и рекламна агенция „Avant-X Wizzy Cast“.