Глория е на път да разтърси лятото с новия си сингъл, който носи предизвикателното заглавие „Целувай още“. Парчето, заредено с много енергия и модерно звучене, обещава да стане тотален летен хит. За клипа към него първата дама на фолка избра да работи с режисьора Иво Спасов, с когото работи за първи път. Не за първи път обаче изпълнителката се доверява за своята страхотна визия на очилата KWIAT. Именно те допълват милитари стила, който певицата е избрала за видеото към новия си хит. Глория беше лице на KWIAT през 2007 година в най-успешната до момента рекламна кампания на марката. Въпреки че вече няма професионални взаимоотношения с българския бранд, изпълнителката продължава да се доверява изключително на продуктите им. Моделите, на които фолк примата се спря за клип към „Целувай още“ са от най-актуалните за 2010 година тип – бъбрек или маска с огледални стъкла. Глория за пореден път доказа своята класа и безпогрешен стил, като заложи на класичерски цветови комбинации – черно, бяло, сребристо и златисто. На тези, както и на други очила от разнообразната гама на KWIAT за летния сеон, могат да се радват всички почитатели на слъневите очила, дори хората, които имат нужда от корекция на зрението. От фешън марката припомнят, че в повечето от слънчевите модели KWIAT 2010 могат да се монтират диоптрични оцветени стъкла, без изобщо да личи, че са такива. С тях модерната лятна визия е гарантирана наред с качеството.