Изпълнена с енергия и свежи идеи, Марта Вачкова съвсем скоро ще започне новия телевизионен сезон на предаването „Жените“. За радост на своите верни зрители, водещата отново ще заразява с доброто си настроение в ефира на БНТ. През лятната отпуска тя е получила няколко предложения за работа в конкурентна медия, но предпочела да остане в националната телевизия, където според думите й „предстоят много хубави неща“. От тази есен Марта се надява да осъществи дълго замислян проект, а именно един ден в седмицата да дава думата на мъжете. Представителите на силния пол ще споделят своята гледна точка по разискваните от дамите теми. Докато върви трескавата подготовка за новите издания на „Жените“, Марта Вачкова успя да се погрижи и за личния си комфорт, като си поръча нови диоптрични очила. Тя избра няколко модела от колекция есен/зима 2010-2011 на известната марка KWIAT, на която се доверява вече години наред и за слънчевите си очила. „Качеството им е страхотно“, категорична е водещата. Всъщност, „тайната“ на любимите очила на Марта, е в покритието на стъклата. Те имат седем вътрешни и седем външни слоя антирефлекс, които осигуряват прозрачна видимост, сякяш изобщо не гледате света през очила. Самата Марта е доказала, че гледа живота с широко отворени очи. Затова избира очила, които не скриват откровения и поглед от хората. Перфектната видимост, която осигуряват моделите на KWIAT, се дължи и на факта, че по стъклата, които използват, не полепва досадната улична прах и не остават капки от внезапно изсипалия се дъжд. А това са качества, които за хора с динамично всекидневие като на Марта Вачкова, са особено важни. За разлика от много известни личности у нас, водещата смята за „лудост“ робуването на чуждестранни марки дрехи и аксесоари. Затова се радва, че може да намери българска марка очила, която предлага голямо разнообразие от модели без да прави компромиси с качеството им.