Деси Банова, която повече от пет години е верен почитател на българската марка очила KWIAT, предаде и на дъщеричката си Йоана своя интерес към полезния моден аксесоар. Двете заснеха лятна фотосесия с най-актуалните модели слънчеви очила на марката и си избраха модели, с които да са модерни и да предпазват очите си от вредните слънчеви лъчи. Деси сподели, че малката Йоана много се е забавлявала по време на снимките, докато имитирала различните пози на мама. Самата Деси е останала приятно изненадана от разнообразието на детските очила KWIAT, които грабват децата с различни форми и цветове. Лъчезарната и жизнерадостна Йоана си е имала и забавна компания по време на фотосесията в лицето на по-големите каки Виктория и Адриана – дъщерите на Павел и Едита Цветков, собственици на българската марка очила. Детските очила, които си е избрала малката Йоана са червени с весело зайче на рамката и както обясняват от KWIAT – очилата са направени от олекотен материал, антиалергичен и антибактериален с „мемори" ефект и термоустойчиви. Стъклата са със 100% UV защита, поляризация и специално покритие против надраскване. Деси Банова от своя страна си е избрала класически черен модел и втори по-светъл метален с леко котешка и ретро форма също с поляризация и максимална UV защита. От позицията на сватбен агент Деси споделя, че любовта и хармонията между двама души винаги си личат и смята, че именно те са ключът към успеха не само в личен, но и в професионален план. Особено, когато става въпрос за семеен бизнес, какъвто е този на Павел и Едита. Те от своя страна с радост отбелязват, че избора на очила KWIAT се превръща в семейна традиция.
