Затворете

Забравена парола?

Кампания на KWIAT за редовна профилактика на зрението на деца и младежи до 18 г.

Българската марка очила KWIAT организира кампанияза редовна профилактика на зрението на деца и младежи до 18 г. Задължителните профилактични прегледи при детски офталмолог трябва да се случват веднъж годишно. Първият очен преглед за всяко дете трябва да бъде направен преди то да навърши една година и по-конкретно, когато бебето навърши 6 месеца. Ако всичко е наред, детето трябва да бъде прегледано от офталмолог отново в периода между 3 и 5 годинки. С повишено внимание трябва да подходят родителите, ако в семействата им има страдащи от очни проблеми и заболявания. В никакъв случай не бива прегледът да се отлага за времето, когато детето тръгва на училище! Родителите не бива да забравят, че ако детето им не вижда добре, то най-вероятно не знае за това или не може да каже. Колкото по-рано се открие даден проблем, толкова по-голям е шансът той да бъде коригиран навреме и да се помогне на детето да не изостава в своето развитие. Диоптричните рамки и слънчевите очила за деца трябва да бъдат по-издръжливи, по-лесни за приспособяване, по-леки, още по-удобни и по-безопасни, отколкото тези за възрастните. Децата виждат различно от големите, затова особено за по-малките от тях е добре очилата да са кръгли и с по-големи стъкла, за да не се намалява полето им на виждане. Изключително важно по отношение на спецификата на детските очила е, те да са анатомични, меки и да прилягат добре на носа. Тежките очила могат да наранят костта на носа, която в детска възраст бързо се променя. В този смисъл анатомична структура на детските очила е изключително важна. Тя, както и показатели като антиалергичност, антибактериалност и олекотеност са характерни за колекцията детски диоптрични рамки SWING от KWIAT. Моделите в нея са специално разработени за деца от 1 до 10 години. При децата винаги съществува стремежът да копират и подражават на възрастните. Затова при диоптричните рамки и слънчевите очила за деца се наблюдават същите модни и технологични тенденции, както при колекциите за възрастни: подобни форми, колористика и материали. Модерни са очилата на мама и тате в умален вид.“, обяснява г-н Павел Цветков, управител на българската марка очила KWIAT. Сред актуалните тенденции при детските очила са кръглите форми в ретро стил и от типа „Хари Потър“. Те се носят от деца на възраст от 2 до 14-години в богат избор на цветове. Характерна за детските очила е и формата тип елипса. При избора на детски очила е важен както синхронът между лекар и оптик, така и участието на самото дете. Това важи с особена сила за диоптричните очила, за да може детето по-лесно да ги приеме и свикне с тях. „Аксесоарите тип играчки също могат да помогнат на детето да възприеме по-лесно носенето на очила.“, отбелязва Павел Цветков и допълва, че такива са играчките – поставки за очила, към които децата проявяват силен интерес. Приятелят на моите очила – „Фифи“, е гумена играчка-аксесоар под формата на различни животни, които българската марка очила KWIAT предлагат заедно с детските модели очила. При подрастващите тийнейджъри на възраст до 12 г. модата при очилата силно се влияе от познатите им анимационни филми и детски сериали. В тази възраст силно се изявяват стремежът към подражание и интересът към по-цветните и екстравагантни очила. Поради по-големият обем уроци, работа с компютър и различни устройства е добре очилата да са в светли тонове, цветни и също е важно да не ограничават полето на виждане, да не падат от лицето при спорт или навеждане и да не деформират носа. При тийнейджърите над 12 години модата става все по-важна. Те следят визията на известните спортисти, певци, музиканти, актьори и често им подражават. Формите на очилата при тях отново са ретро, големи и разнообразни. В тази възраст властват цветовете, особено цветните дръжки, които могат да се сменят. Синьото – морско, небесно, тюркоазно, както и зелено, лилаво, червено. Цветовете са както наситени и плътни, така и прозрачни или полу-прозрачни. Актуални са класическите черно, по-малко кафявото, типичните момичешки цветове розово, бежово, оранжево, малиново и дори жълто. Голям хит сред младежите са и фосфоресциращите цели очила или само дръжки, които тинейджърите могат да намерят в колекциите KWIAT Junior и KWIAT Comfort. Антиалергичните покрития, каквито имат всички модели на KWIAT са изклчително важни за тинеджърите с проблемна кожа. Слънчевите очила са моден аксесоар, който децата и особно тийнейджърите носят не само през лятото. Установено е, че в детските очи попадат 75% от ултравиолетовите лъчи, докато в тези на възрастните – едва 10 на сто. Затова децата имат изключително голяма нужда от качествени слънчеви очила с най-добрата UV защита и с поляризация, които наистина да предпазват очите им. Такива именно са моделите от колекциите KWIAT Junior (за деца от 5 до 13 години) и KWIAT Comfort (за деца от 10 до 18 години), които освен диоптрични предлагат и слънчеви модели очила.

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top