През месец октомври е в разгара си мащабната кампания за безплатна профилактика на детското зрение. Кампанията получи широка подкрепа и събитието, с което стартирахме инициативата, беше отразено от редица български медии. Сред поддръжниците на кампанията са редица известни личности, ВИП майки с техните деца, учебни организации, сред които РИО София, Българска Асоциация на Частните Училища и голям брой оптически магазини в цялата страна.Едномесечната кампания за профилактика на детското зрение се провежда от 1-ви до 31-ви октомври в близо 80 оптики в цялата страна, където се извършва безплатен очен тест,скрининг на очите и при нужда безплатен очен преглед на всички деца и младежи до 18 г. възраст.Благодарение на широкото медийно отразяване много родители и деца научиха за провеждането на кампанията и се възползват от възможността за безплатен очен преглед, която от KWIAT предоставяме съвместно с нашите партньори.
Ето и някои от телевизионните предавания, които отразиха кампанията за безплатна профилактика на детското зрение:
БНТ 1, "Денят отблизо" – репортаж от събитието, с което стартира кампанията.
Канал 3, "Жълтини" – репортаж от събитието и интервюта с някои от ВИП майки с техните деца.
"Добро Утро с БНТ 2" – гостуване на г-н Павел Цветков, управител на фирма KWIAT и офталмолога д-р Ботева, които предоставиха полезна информация за здравето на детските очи, както и за спецификите при избора на детски очила.
Кампанията на KWIAT беше отразена и в множество публикации в Интернет пространството:
1. Duma.bg
2. Viewsofia.com
3. Bulphoto.com
4. Missis.bg
5. Monitor.bg
6. Mallplus.bg
7. Svejo.net
8. Svejo.net
9. Tinki-winki.net
10. Az-jenata.bg
11. Novinar.bg
12. Emodno.com
13. Българска Асоциация на Частните Училища
14. Svetsko.bg
15. Fashion.bg
16. Fashion-lifestyle.bg
17. Svejo.net
18. Svejo.net
19. Facebook.com
20. Facebook.com
21. BNT2
22. BNT1