KWIAT и РЗИ Смолян с кампания за безплатни очни прегледи на деца до 5г. възраст

Българската марка очила подкрепи инциативата „Мойте очички са звездички“ на РЗИ Смолян за безплатни очни прегледи на 90 деца на 5 годишна възраст в 2 детски градини, която се проведе на 2 и 3 Април, 2014.

Българската марка очила подкрепи инциативата "Мойте очички са звездички" на РЗИ Смолян за безплатни очни прегледи на 90 деца на 5 годишна възраст в 2 детски градини, която се проведе на 2 и 3 Април, 2014. След извършеният от РЗИ – Смолян анализ на резултатите от ежегодните профилактични прегледи на децата от област Смолян бе остановено значително нарастване случаите на заболявания на очите през последните години, с болестност значително над средната за страната. С цел да се проучат причините, а и за да се повиши здравната грамотност сред родителите, в навечерието на Световния ден на здравето 7 април, Регионална здравна инспекция – Смолян организира провеждането на безплатен скрининг за ранна диагностика на очните заболявания сред децата от трета група на две детски заведения в областния град. Прегледите бяха извършени от офталмолози от МБАЛ – Смолян, а родителите бяха информирани за резултатите от прегледите на своите деца по време на родителски срещи. Представители на фирма "KWIAT" акцентираха върху профилактиката на детското зрение, във връзка с която се проведе кампания за безплатен скрининг на зрението на учащи до 18г., в началото на учебната 2013-2014 година, в град София. Г-н Павел Цветков, управител на българската марка очила „KWIAT" разясни спецификата на очилата за деца и особеностите при избора им – кои са подходящите материали, дизайн на рамките и полезни съвети за родителите. Българската марка очила раздаде информационни брошури за родителите и награди на всички малчугани, а няколко спечелиха и по един чифт детски очила KWIAT. Инициативата бе подкрепена и от "Куайсер Фарма" – Германия, както и от фирма Zeiss.