„Алманах на успешните казуси в българския бизнес“ бе представен на 14.01.2014 в изключително артистичната и елегантна атмосфера. Луксозното издание е финал на проекта на сп. Твоят БИЗНЕС „Мениджърите споделят“, който стартира през 2014 г. Над 100 гости – топ мениджъри и собственици на компании, които са участници в проекта, както и още много други приятели и партньори на медията бяха първите, които разлистиха уникалното издание и видяха кратък филм с блиц послания на мениджъри. Сред тях са Павел Цветкова – KWIAT Мариана Печеян – ВСК Кентавър, Ираван Хира – НР България, Иван Василев – TNT България, Камен Колчев – Елана, Мариела Ненчова – SSG, Галина Дойчинова – Лазурит 94, Петър Иванов – Майкрософт България, Николай Младенов – Загорка, Георги Минчев – сладкарници Неделя, Зарина Генчева – Метрореклама и още много други.
Съвсем естествено българската марка очила KWIAT, която повече от 20 години присъства на пазара беше сред участниците в Алманаха, който представя мениджъри и собственици на фирми, които много пъти не са под светлините на прожекторите, но са изключително интересни и позитивни личности, които имат сериозен мениджърски опит и увличат със своя ентусиазъм и вдъхновение.
В пет срещи през годината, бяха поканени общо 40 мениджъри. Те споделиха своите правила за успешен бизнес и заедно с това представиха по един конкретен казус от живота на фирмата, която представляват, който е намерил успешно решение.
В онлайн медията те присъстват и с видеообръщения http://www.tbmagazine.net/proektnaspisanieto.
Кулминацията на проекта е създаването на луксозното издание – Алманах на успешните казуси, което е първото по рода си издание у нас. Представянето на успешни практики, особено в трудно икономическо време, е изключително стимулиращо и позитивно въздействащо.
Разказани от първо лице от самите мениджъри, сред които е и Г-н Павел Цветков са събрани 40 интересни истории. За всички тях, времето на икономическата криза ги е изправило пред сложни изпитания, но факта, че днес продължават да имат своето място на пазара, говори, че са се справили успешно.
В Алманаха не се прави класация на компаниите, а се представят личностите, които са двигатели и които са примери за успешни мениджъри. Любопитното е, че са включени мениджъри от различни поколения и от различни бизнеси, без да има повторения.