Затворете

Забравена парола?

Създаване и Развитие на марка KWIAT – презентация пред студенти по моден мениджмънт от Париж с участието на Г-н ПАтрис дьо Плас

MENS FASHION CLUSTER („МЕНС ФЕШЪН КЛЪСТЕР”) организира международна конференция с фокус върху развитието на европейския моден бизнес и свързаните с него тенденции и перспективи.. Тя се проведе на 26 май в хотел „Шератон”. По време на конференцията бяха засегнати въпроси и проблеми, свързани с модната индустрия и дизайн на национално и европейско равнище. В конференцията участваха гости и професионалисти от Франция, Белгия, Испания, Германия и Люксембург – убедителни представители на академичните, бизнес и дизайнерските среди в модата.

Специални гости на международната конференция бяха студенти от Мод’Арт Интернационал – Париж. В рамките на своето посещение в България те бяха на гости на българската марка очила KWIAT. Екипа на KWIAT представи пред студентите своят бизнес модел и ги запозна с процеса по изграждането на бранда. Дъгогодишният процес на играждане на успешен бранд, трудностите свързани с него и факта, че именно в България, която е непозната на световната оптическа бизнес карта се е родила една успешна марка за очила се оказаха изключително интересни за младите модни специалисти.

Специален гост на конференцията беше г-н Патрис дьо Плас – президент на артистичния и педагогически комитет на Института по моден дизайн и моден мениджмънт Мод’Арт Интернационал (Mod’Art International) – Париж, който е работил дълги години за „Кристиан Диор” и LVMH и е съветник по външната търговия на Франция. Темата, по която той говори на конференцията беше „Парадоксът на лукса”. Г-н дьо Плас набеляза факторите на промяна в модния бизнес в съвременния свят: новите начини на общуване и интензивната незабавна комуникация, неограничените възможности да се пътува; новото поколение на 20-30 годишните, които искат да са уникални и категорично различни от предходното поколение; бързата мода с перфектна логистична система; новите големи пазари с огромен потенциал (Китай, Русия, Индия, Бразилия), които до преди 10-15 години не бяха на картата на големите модни марки; новите възможности за талантливите млади дизайнери от различни точки на света да бъдат забелязани и да се наложат. Г-н Патрис дьо Плас завърши изказването си с убеждението, че живеем във фантастичен свят на промени, в който е невъзможно да се запази концентрацията на модната индустрия и появата на нови модни столици на картата на модния бизнес е неизбежна.

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top