Кръглите очила с цветно огледално покритие са хит за лято 2015 и Глория добре знае това. Примата, която през есента ще отбележи с концерт 20 години на сцена, засне фотосесия към клиповете за трите нови песни, с които ще зарадва почитателите си. Тя избра три различни визии, като не пропусна да включи задължителния моден аксесоар за лятото. Слънчевите очила, на които се спря Глория са едни от хитовите модели за сезона на Българската марка KWIAT.
KWIAT винаги следват световните модни тенденции при дизайна в производството на свойте модели, което ги прави изключително желани сред модните и музикални среди в България
Дълго време тя залагаше на любимата си форма – тип авиатор или още бъбрек, която миналата година беше изключително актуална с цветните огледални стъкла. Тенденцията на цветните стъкла се запази, но при формите на очилата категорично се наложи кръглата. Тя е акцент и в последната колекция на българските очила „KWIAT”, на които Глория се доверява през последните години. Снимка с хитовите кръгли очила със сини стъкла тя избра и за обложката на новия си албум, който освен новите песни включва избрани хитове.
Глория с KS 9509 C
Глория с KS 9461 A
Глория с KS 9491 A
Глория с KS 9491 B
Глория не спира да изненадва приятно своите почитатели, като наскоро пя на една сцена заедно с Ищар в Монако. Почитателите на примата очакват и грандиозният й концерт, планиран за 30 септември в зала 1 на НДК. Той ще съвпадне с разгара на ежегодната кампания за профилактика на детското зрение на българските очила „Квят”. Глория ще бъде посланик на кампанията заедно с дъщеря си Симона. Както и миналата година двете, заедно с други известни личности с децата си, ще участват в ревю с очила. По този начин посланиците на кампанията ще заявят отговорното си отношение към детското зрение. Самата кампания ще обхване училища и оптики в цялата страна, като целта е максимален брой деца да преминат безплатен скрининг на очите.
Повече информация и снимки може да намерите на Facebook страницата ни.