Затворете

Забравена парола?

„Кампания на KWIAT за профилактика на детското зрение” спечели първо място в категория „CSR проект – бизнес сектор“

Консултантска къща „От игла до конец“ спечели Първо място в PR приз 2016 в категория „CSR проект – бизнес сектор“ за проекта „Кампания за профилактика на детското зрение“, реализиран за българската марка очила KWIAT. Кампанията получи голямата награда в най-оспорваната категория, в която се конкурираха десет проекта (от общо 69, разпределени в 12 категории), представени от водещи агенции и PR отдели на големи български и международни компании. Второто място в категорията заслужи проектът на Мтел – “Приеми бъдещето”, реализиран от Мтел и All Channels Communication, а на трето място се класира “ От любов към живота – Avon срещу рака на гърдата” на All Channels Communications за AVON България.
Престижният конкурс се организира от Българско дружество за връзки с обществеността (БДВО) с председател Радина Ралчева, като през 2016 г. първата професионална организация на специалистите по комуникация в България отбелязва 20 от основаването си и 10 години от първия PR фестивал. Официалната церемония по награждаването на победителите в 16-тото издание на най-стария конкурс за постижения в сферата на комуникациите – конкурсът  PR приз 2016 – се проведе на 19 май 2016 г. от 19.00 часа в зала „Мусала” на хотел „Хилтън” – домакин на събитието.

В своето слово при получаването на наградата проф. д.н. Любомир Стойков, управител на Консултантска къща “От игла до конец”, подчерта, че за него призът е с още по-голяма стойност, тъй като е в категорията “Корпоративна социална отговорност”, която е сърцето на пиара, най-съществената част от публичната комуникация и индикатор за хуманността и етичността на връзките с обществеността. Той изрази благодарност към своя екип, към българската марка очила KWIAT и към журито на БДВО, и обяви, че посвещава наградата на всички свои студенти по PR и комуникации.
Отличената кампания се организира с подкрепата на Министерство на здравеопазването и Министерство на образованието и науката, и е насочена към решаване на проблема с липсата на ранна диагностика на детското зрение в България. В рамките на кампанията се обединяват усилията на оптичния бранш и държавните институции за създаване на условия за ефективна профилактика на детското зрение на ниво първично здравеопазване в национален мащаб. Основните цели на кампанията са популяризирането на необходимостта от редовна профилактика на детското зрение, ангажиране и активизиране на сътрудничеството между трите вида ключови специалисти в грижата за очното здраве: офталмолози, оптометристи и оптици, както и извършването на безплатен очен скрининг на деца в цялата страна.
В рамките на кампанията през месеците септември и октомври 2015 г. в повече от 150 оптики в България над 15 000 деца са преминали безплатен скрининг на очите. Освен реално установените проблеми със зрението при конкретни деца, кампанията в голяма степен е допринесла за повишаване на информираността на родители, учители и широката общественост относно здравето на детските очи.
Като посланици на кампанията през 2015 г., заедно със своите деца, се ангажираха 20 известни личности от различни сфери – музика, спорт, медицина, мода, медии, сред които бяха големите имена в българския спорт – олимпийските и световни шампиони: Мария Гроздева, Тереза Маринова и Йордан Йовчев. Организаторите на кампанията вече работят по реализацията й през есента на настоящата 2016 година. Предстоящото четвърто издание ще надгради ежегодната кампания в различни насоки, една от които е подкрепата от Министерство на младежта и спорта и активна работа със спортните федерации в страната и децата, които тренират в различните спортни клубове.
По повод наградата за кампанията г-н Павел Цветков, собственик на българската марка очила KWIAT споделя: „Поздравявам екипа на Консултантска къща „От игла до конец” за голямата и напълно заслужена наградата от конкурса PR приз 2016. Радвам се, че партньорството ни продължава дълги години и дава високи резултати, което силно ни мотивира и вдъхновява да продължаваме да работим още по-усърдно, включително и за грижата за дедетското зрение. Оценяваме високо подкрепата на многобройните ни партньори в кампанията и ще се радваме тази година да работим отново с всички тях, както и с нови поддръжници на каузата за очното здраве на децата в България”.
Консултантска къща „От игла до конец” е специализирана в публичната комуникация и PR в сферата на лайфстайла, модния дизайн, събитийния мениджмънт и публичното поведение. Като компания от модния бранш KWIAT работи активно с Консултантска къща „От игла до конец” през последните 13 години за налагането и изграждането на имиджа на българската марка очила и по различни проекти.

 

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top