Българската марка очила KWIAT за пореден път събра изявени български спортисти и популярни личности с техните деца в подкрепа на Националната кампания за профилактика на детското зрение 2016. Всички те се включиха във вълнуващо шоу под формата на ревю-спектакъл. Атрактивното събитие се проведе на 11 октомври в Park Center, София само два дни преди Световния ден на зрението, който тази година се отбелязва на 13 октомври.
Инициатор на тази различна кампания е управителят на фирма KWIAT – Павел Цветков. Негова беше и отговорната задачата да открие ревю-спектакъла и да припомни още веднъж на присъстващите колко е важна профилактиката на детското зрение. Добре познатият проф. Любомир Стойков пък бе модератор на събитието, който ни припомни, че именно тази кампания бе отличена с първа награда за най-добра социално отговорна кампания в престижния конкурс PR Приз 2016.
Националната кампания за профилактика на детското зрение 2016 е фокусирана върху връзката между спорта и доброто зрение. Именно заради това, началото и финалът на ревю-спектакъла бяха резервирани за атрактивните демонстрации на едни от най-силните български спортисти по спортна и художествена гимнастика. Йордан Йовчев мина първи по червената пътека заедно с част от малките, но изключително талантливи деца, които карат България да се гордее с тях на мащабни състезания. Младите спортисти Анита на 8 г., Вики на 10 г., Даниел на 11 г. и Алекзандър на 12 г. не пропуснаха шанса за изява и впечатлиха публиката с уменията си по спортна гимнастика. Неповторимата Тереза Маринова показа своята неуморима подкрепа към инициативата на KWIAT, като дефилира с очила на марката.
Красивите момичета от новия ансамбъл по художествена гимнастика на България, Симона Дянкова, Снежана Дечева, Лаура Траатс, Елена Бинева, Теодора Александрова, Камелия Стоилова, Стефани Кирякова, Мадлен Радуканова и Мадлен Сергеева, също не пропуснаха това толкова интересно събитие и дори дефилираха с модели очила от KWIAT. И тъй като в човешката интуиция е заложено да оставя най-хубавите неща за последни, решихме и ние да оставим най-вълнуващата изненада, а именно прекрасното съчетание на “нашите момичета”, за край на спектакъла.
Сред най-малките участници в ревю-спектакъла бяха синът на Юлияна Дончева – Станислав, който е само на 2 г. и Филип на 3 г. и половина, който беше с баща си Ивайло Захариев. Глория дефилира с дъщеря си Симона. Алфредо Торес мина по червената пътека заедно с четирите си деца: Амая на 6 г., Дженифър на 9 г., Джойс на 13 г. и Шон на 14 г. Трикратната носителка на „Златна игла“ на Академията за мода – София Борисова дефилира заедно с племенничките си Лора и Ема на 8 г., като трите бяха облечени с идентични тоалети на дизайнерката. В ревюто с очила KWIAT участваха също: Деси Банова и дъщеря й Йоана на 5 г., Ева Кикерезова и синът й Николай на 6 г., Наталия Гуркова с дъщеря си Джорджия на 7 г., Ирина Папазова със сина си Самуил Чешмеджиев на 5 г., Паолина Петракиева и дъщеря й Божидара на 7 г. заедно с Капка Амзина, Георги Енчев и синът му Георги на 9 години, Стела Йорданова и Паола на 11 г. Румяна Маринова участва с Ванеса на 15 г. и Силвия Симова с дъщеря си Моника Кирова. Виктория и Адриана Цветкови, лица на новата колекция детски очила KWIAT HITS FOR KIDS, дефилираха заедно с Даниел Тодоров.
Националната кампания за профилактика на детското зрение се реализира с подкрепата на Министерство на образованието и науката, Министерство на младежта и спорта, Български съюз на оптометристите и в партньорство с над 150 оптики и здравни центрове в България. Кампанията популяризира необходимостта от редовна профилактика на детското зрение и дава възможност на деца и младежи от 6 до 18 г. да преминат безплатен скрининг на очите в оптики и здравни центрове в цялата страна. Инициативата в рамките на кампанията продължава до края на месец октомври.