Българската марка очила KWIAT се изяви с присъствие на две оптически изложения през първата половина на 2018 г. Едното от тях е най-голямото такова е света – MIDO 2018 в Милано, Италия, а другото е изложението SNOO 2018 в Брашов, Румъния. През есента на 2018 г. планира да бъде част и от второто по големина в света изложение SILMO в Париж, Франция. Именно KWIAT е първата и единствена компания, която представлява България на тези оптически изложения със своите продукти.
За да ви разкажем за тях възможно най-детайлно, направихме интервю с г-н Павел Цветков, собственик на компанията, който лично присъства на събитията.
Кое бе най-важното събитие за бранша през 2018 г.?
Определено най-голямото оптическо изложение в света MIDO бе най-важното събитие през годината. То се проведе в Милано, Италия. По време на това мероприятие света на оптическия бранш се събира на едно място. MIDO дава възможност да обменим опит и идеи с професионалисти от целия свят. Там присъстваха 1 305 компании и 58 000 посетители, с част, от които ние се срещнахме и обсъдихме в каква насока се движи оптическия бранш.
Кое събитие във вашата фирма бе най-важно за 2018 година?
Както споменах и по-горе, MIDO е най-важното събитие в бранша и съответно бе такова и за нашата фирма. За трета поредна година участвахме със самостоятелен щанд като единствената българска фирма. За нас е гордост, че отново успяхме да впечатлим посетителите с множеството слънчеви очила и диоптрични рамки, които им показахме. По време на изложението демонстрирахме модели от колекциите ни KWIAT Exclusive, KWIAT Regular и KWIAT Comfort за 2018 г. Показахме наши иновативни дизайнерски решения като диоптрични рамки с дръжки, които завършват с дамска обувка на токче, слънчеви очила с полуогледални стъкла в цвят хамелеон и такива със сиви огледални стъкла.
Освен MIDO, за първа година организирахме и бизнес академия за българските оптици съвместно с френската фирма за стъкла Essilor. Мероприятието бе под надслов KWIAT и Essilor Бизнес академия. Там запознахме оптиците в България с информация за новостите в марката ни, както и за спецификите в производството на очилата.
Защо решихте да участвате на оптическото изложение в Брашов?
Румъния е изключително важна страна за нашия бизнес, защото там имаме представител, който налага марката ни на пазара много успешно. На изложението в Брашов участвахме за втора поредна година. Там се срещаме с много професионалисти от оптическия бранш в Румъния и имаме възможност да развием марката още повече на територията на тази страна. Освен колекциите ни KWIAT Exclusive, KWIAT Regular и KWIAT Comfort за 2018г., там успяхме да покажем и уникалните си модели от колекция KWIAT Clip 2018, която представлява диоптрични рамки с добавка, която с магнит се прикрепя към очилата и ги превръща в слънчеви очила.
Какви са тенденциите в очилата за 2018 г.?
В колекциите ни за 2018г. можете да видите форми тип пеперуда, кръгли очила с двоен мост, авиатори с двойна рамка, скосени в долния си край очила и др. Има изобилие от райета, брокат и преливки. Брокатът е сред хитовете тази година, като за първи път е поставен и върху матов метал. Цветовете са синьо, лилаво, червено и зелено. Интересна новост е и релефната пластмаса, тип „шкурка“. Имаме и нов цвят на стъклата, който е ябълково златно и придава елегантност на очилата.
В заключение мога да кажа, че през 2018г. в колекциите ни има очила за всеки вкус и форми, подходящи за различни лица.
Тук е момента да благодаря и на оптиките в България, за подкрепа, която ни оказват постоянно. Заради тяхната взискателност, ние се усъвършенстваме и правим все по-добри и по-качествени модели.
KWIAT представя страната ни по света като осъществява експортни дейности в над 15 държави в Европа, САЩ и дори Африка. Фокусът на компанията е да запази българския дух и да го разпространи извън границите на България. Очаквайте българската марка очила на SILMO в Париж от 28 септември до 01 октомври 2018, където за пореден път ще бъде единственият изложител със самостоятелен щанд от България.