„KWIAT е единствената марка за слънчеви очила и диоптрични рамки, измислени и проектирани в България“, започва статията на в-к „Капитал“, която разказва по увлекателен начин историята на зараждането и развитието на компанията ни в последните 29 години. От началния капитал в размер от 1000 долара до износа за над 20 пазара в Европа, Америка и Африка…
„Нашите очила от 200 лева отговарят на качеството на очилата от 500 лв. на чуждестранните марки – използвани са същите материали, сглобени са на същото място. Слънчевите очила KWIAT са възможно най-добрите за цената си. Те са от най-високия клас, със 100% UV защита, с поляризация. Продаваме и в Италия – „меката на очилата“, значи сме добри“, споделя в статията собственикът и генерален мениджър на KWIAT Павел Цветков.
KWIAT изказва искрени благодарности на Капитал и редактора Мара Георгиева за професионалното отношение и коректно поднесената информация.
Цялата статия може да видите тук: https://www.capital.bg/biznes/predpriemach/2019/09/27/3968377_ochila_kato_cvetia/