Opti Мюнхен… това е само началото!

В дните между 10-12 януари екипът на KWIAT бе един от 667-те бранда (от близо 40 страни), представени на Opti, който тази година събра завидните 28 хиляди посетители в трите си фестивални дни.

Редовен участник на два от най-престижните оптически панаира в Европа – Mido (Милано) и Silmo (Париж), в началото на годината KWIAT се включи със свой щанд и на най-голямото търговско изложение за оптици в Германия – Opti в Мюнхен. В сърцето на баварската столица, екипът на най-успешния български бранд за очила показа за първи път в страната на реда и точността, своята нова колекция очила и диоптрични рамки.

В дните между 10-12 януари екипът на KWIAT бе един от 667-те бранда (от близо 40 страни), представени на Opti, който тази година събра завидните 28 хиляди посетители в трите си фестивални дни. Стотици оптици и хора от индустрията посетиха щанда на марката, решен в класическите цветове: бяло и бордо.
Кадър от официалната фотосесия за колекция 2020 с диоптрична рамка в актуалния за сезона Glitter тренд украси щанда, в който се проведоха множество срещи със стари и нови партньори на KWIAT.

„За първи път сме в Мюнхен, но сме изключително доволни от постигнатото тук“, споделя собственикът и генерален мениджър на марката г-н Павел Цветков, който придружи екипа от търговци при поредното им бизнес предизвикателство.

Припомняме ви, че 2020-а е годината, в която фирма KWIAT ще започне подготовка за своя 30-годишен юбилей! Какъв по-добър старт от изложение, което да продължи стратегията му към покоряване на нови върхове и пазари, нали?