Затворете

Забравена парола?

Кампанията за безплатен очен скрининг 2020 приключи

За осма поредна година KWIAT проведе националната кампания за профилактика на детското зрение. И през 2020 година безплатен очен скрининг на деца от 6 до 18 години се проведе от началото на септември до края на октомври месец.

Достигнахме до всички 28 областни града със съдействието на министерството на образованието и науката и министерството на здравеопазването. Благодарение на тях и на всички оптики и здравни заведения, които се включиха в благотворителната инициатива, се направиха много скрининги на деца и младежи в цялата страна. Някои от децата идваха за първа година на скрининг, но имаше и такива, които се възползваха за пореден път. От това може да се направи извод, че призивът на KWIAT за профилактика на детското зрение поне веднъж в годината даде своя резултат.

Министерството на младежта и спорта пък ни покани на Европейската седмица на спорта. Там в продължение на 2 дена специалистите на KWIAT направиха скрининг на над 150 гости, участници и спортисти. В събитието се включиха Деси Банова-Плевнелиева и дъщеря ѝ Йоана, които са и лица на тазгодишната кампания. Подкрепа получихме още от Йордан Йовчев, VenZy и Ева Кикерезова.

Децата от “Нови звезди” направиха тези два дена по-цветни. Те дойдоха не само заради скрининга на очите, а и за да си направят снимки с любимите слънчеви очила и диоптрични рамки KWIAT. Моментите бяха заснети от професионалиста на Хайлайф – Пламен Колев.

Essilor също ни подкрепиха за поредна година. Както винаги те ни съдействаха с авторефрактометър, който ни помогна да направим скрининг на повече деца и младежи.

Очен скрининг трябва да се прави всяка година, особено на деца във възраст 6-18 години. Те са постоянно пред компютър, телефон или таблет без да помислят за това, че гледат от доста близко или за това, че нямат диоптрични рамки, които да предпазват от вредната за очите синя светлина. Особено сега, когато повечето учат онлайн, и техните очи са в пъти по-натоварени от обикновено трябва да правят по-често почивки. Затова препоръчваме формулата 20/20/20 – на всеки 20 минути пред екран се става и се гледа 20 секунди на разстояние 20 метра, за да могат очите да отпочинат. Разбира се, това важи за всеки човек и, ако все още някой не си е направил профилактика, не е късно да отиде, за да е сигурен в здравето на очите си.

Повече за това можете да научите от гостуването на KWIAT в предаването “100% будни” по БНТ 1, които също се включиха в националната кампания и подкрепиха благородната инициатива.

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top