Затворете

Забравена парола?

Как да разпознаем качествените слънчеви очила

Българските потребители от година на година все повече се влияят от модните тенденции при слънчевите очила. Тази година са модерни големите слънчеви очила, които имат дебела дръжка. Актуални са и пластмасови очила, които са с прозрачни оттенъци. Като контраст на големите очила, започват да стават модерни много малките и тесни очила, които бяха хит 90-те години. Малките очила са по-скоро аксесоар, защото не могат да закрият добре очите и не са много подходящи за защитата им. Очила, закупени от оптика, на каквато и цена да са, имат 100% гаранция, че са качествени и имат UV защита. Под 70 лева е трудно да се намерят очила с хубава защита без значение от марката. Това разказа Павел Цветков, собственик на KWIAT, в предаването „В развитие” с водещ Вероника Денизова.

Достъпът до суровини и материали за производството на очила вече се нормализира. Материалите обаче доста поскъпнаха, както и транспортът. Това е тенденция, която за съжаление, не спира дотук и са възможни още увеличения. Цената на крайния продукт се вдигна с около 15%, това не е драстично увеличение, както при други продукти, които поскъпнаха двойно, сподели събеседникът.

„В световен мащаб има около 10-15% спад на покупателната способност за слънчеви очила”.

Производството на слънчеви очила – от идейния етап до крайното производство, трае между 6 и 8 месеца. Около два месеца е периодът, в който измисляме дизайна на очилата. Трябва да предвидим какви ще са тенденциите за следващата година, колко очила ще се купуват, кой ще ги купува. Следва закупуването на материалите за всеки един модел очила, сглобяването им и доставката. Сглобяваме очилата си в Азия, в района на Хонконг, като работим със седем фабрики.

„От 7 години цялата пластмаса, която използваме, се произвежда от памук и съответно всичките ни очила са биоразградими”.

Все повече от клиентите, специално по-младите, предпочитат продукти, които са щадящи към природата, изтъкна Цветков.

Продаваме основно в държавите от Източна Европа, където имаме свои дистрибутори. В Западна Европа имаме няколко малки клиенти.

„В Западна Европа е много трудно да пробием, защото сме марка от Източна Европа”, посочи събеседникът и разказа случай, когато на изложение в Париж френска компания много харесва българските очила, прави много добра поръчка, но когато им се изпраща проформа фактура за плащане с адрес София, България, те заявяват, че не желаят да работят с държава като България и отказват поръчката.

 

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top