Лошата видимост на пътя е съществен проблем за всеки шофьор, а зрението е фактор от първостепенно значение за безопасното шофиране. Кампанията на българската марка очила „KWIAT“ с подкрепата на Главна дирекция „Охранителна полиция“ цели да допринесе за по-информираното, безопасно и отговорно поведение на пътя като акцентира върху значението и важността на доброто зрение при шофьорите.
Ако всеки шофьор се погрижи за своето зрение, катастрофите и смъртните случаи по пътищата на България могат драстично да намалеят, защото: Над 95% от реакциите и решенията, вземани зад волана, зависят най-вече от доброто зрение; При скорост от 80 км/ч употребата на качествени слънчеви очила при шофиране ни помага да спрем до 7 метра по-рано; Според специалисти вероятната причина при 60% от ПТП е лошото зрение на водача; Шофьорите с по-слабо зрение, които шофират без очила са много голяма заплаха за пътното движение; Основни акценти на кампанията: *редовни очни прегледи при специалист; *качествена защита на очите; *отговорно поведение на пътя. KWIAT