Кампанията за профилактика на детското зрение се осъществява за седма поредна година от KWIAT, а Министерството на младежта и спорта отново е наш доверен партньор в инициативата.
На 24 и 25 септември KWIAT се включи със свой щанд в организираната от Министерството на младежта и спорта Европейска седмица на спорта. Компанията, с любезната подкрепа на Essilor, организира БЕЗПЛАТНИ очни скрининги, на които се стекоха стотици деца (представители на спортни и други училища, клубове и десетки любители на спорта), посетили форума в Арена Армеец.
Двудневните скрининги дадоха възможност на всяко дете да направи начален тест на своето зрение, а в случай не необходимост да бъде насочено към специалист за по-обстоен и задълбочен преглед.
Комбинация от любопитство, ентусиазъм и отговорно отношение към здравето, привлече към щанда на KWIAT деца и младежи от предучилищна до гимназиална възраст. В специалния корнер на KWIAT се прегледаха ученици от няколко спортни училища в страната, различни техникуми и езикови гимназии. Всяко дете, направило си скрининг по време на инициативата, участва и в забавна томбола за 3 чифта слънчеви очила от KWIAT, която се проведе малко преди края на скринингите в 16 ч. на 25 септември. Победители от нея се оказаха страхотните Ванеса, Стивън и Емил. Честито!
Специален гост на двудневната инициатива бе и големият български спортист Йордан Йовчев. Лице на Кампанията в предходни издания, Данчо е един от най-последователните посланици на каузата: редовна профилактика на детското зрение, във времето. Благодарим му за подкрепата и пожелаваме на възпитаниците му, които също си направиха скрининг, високи спортни успехи!