Затворете

Забравена парола?

KWIAT – Българската марка очила

KWIAT е семейна компания, основана през 1991 в София, с основна дейност производство и предлагане на слънчеви очила и диоптрични рамки. Основната цел на KWIAT е да създава продукти, които да отговарят на всички очаквания на клиентите в дизайна и в качеството. Очилата се предлагат в над 450 оптики в България и в над 38 страни на 5 континента.

Дизайн

Всички модели на KWIAT са съобразени с регионалните особености на всеки нов пазар, в който навлизаме, както и с последните световни модни тенденции.

Имидж

Като компания от модния бранш участваме със собствени щандове в най-големите и престижни оптически събития в света като MIDO в Милано, SILMO в Париж, OPTI в Мюнхен, Vision Expo East в Ню Йорк и др., където нашите очила са представени редом с най-известните марки и дизайнери.

Качество

Ако има нещо, което характеризира продуктите с марка KWIAT, това е вникването във всеки детайл и безупречното качество, с което са известни нашите слънчеви очила и диоптрични рамки. Ние държим на качеството на очилата и в производството им използваме единствено суровини от доказани световни производители.

Социална отговорност

Екипът на KWIAT винаги е бил социално ангажиран и това е причината да организираме ежегодни кампании. Те са фокусирани върху различни аспекти на очното здраве за деца и възрастни. Кампаниите са организирани в партньорство със социално отговорни компании, държавни институции и неправителствени организации.

Историята на KWIAT

Цвете, което продължава да цъфти

В България, преди повече от 30 години, едно цвете се ражда от любовта между полякиня от знатна фамилия и българин от Своге. В далечната 1962 г. г-н Михаил среща д-р Мария и веднага се влюбват. Въпреки трудностите по пътя, те създават прекрасно семейство. През 1991 г. Михаил и синът му Павел решават да създадат фирма в България. След дълги размишления за това как да се казва фирмата, семейството решава да се спре на полската дума „KWIAT“, която означава цвете и така Михаил Цветков я свързва с любовта към съпругата си. А любовната история продължава…

И историята на KWIAT продължава…

В началото на 90-те години Павел е студент в Полша и там среща Едита. Двамата се влюбват и решават да се върнат в България. След като пристигат Павел и Едита започват да разработват фирма KWIAT, като стават представители на световноизвестни марки за очила. С времето обаче откриват, че тези очила не са създадени за българи и съответно не им пасват. Затова през 2003 г. Павел и Едита решават да създадат българска марка очила, която също да носи името KWIAT. Така те започват производство на дизайнерски диоптрични рамки и слънчеви очила, съобразени както с водещите световни модни тенденции, така и с регионалните особености и нуждите на хората в България.

Първата колекция KWIAT

Подготовката на първата колекция трае две години и е само от 45 позиции, но тя поставя началото на българската марка очила KWIAT, такава, каквато е днес. Фирмата, разцъфтява като цвете, засадено в плодородната почва на здравите семейни ценности и поливано с много любов. Дори картините, висящи на стените в офиса, са взети от старата къща на прабабата на Павел, а част от служителите са с фирмата от самото начало.

На въпроса: „Защо решават да се развиват в България?“, Павел и Едита отговарят така: „Ние вярваме, че бизнес може да се прави навсякъде, но само в България можем да запазим тази любов и тези ценности, които са заложени в основите на KWIAT!”

Лицата на KWIAT

“Слънчевите очила и диоптрични рамки KWIAT са изключително удобни и модерни, а високото качество на българската марка доказва, че е достойна конкуренция на световно ниво. Аз и екипът на клиника „Симетрия“, се грижим за очите си, доверявайки се на KWIAT.”

Д-р Ангел Енчев – пластичен хирург

“Престижна българска марка, която достойно може да застане до всеки свой именит конкурент от световен мащаб – това са за мен KWIAT.”

Ива Екимова – ТВ Водещ и PR специалист

“Според мен KWIAT са модерни и иновативни. Предлагат на българския пазар продукти с изключителни естетически и функционални качества.”

Росица Рангелова – моден дизайнер

“Първата българска оптическа марка KWIAT отдавна се е превърнала в синоним на професионализъм, ултимативно качество и модерност. Тя съвсем оправдано се радва на голяма популярност, заслуга за която има и нейната ефективна и оригинална комуникационна политика, както и активното и стойностно присъствие в нашия и чуждестранния моден живот.”

проф. Любомир Стойков – PR специалист и моден експерт

“Очилата KWIAT са изключително удобни и модерни. Съчетават изисканост и красота на много добри цени. Ползвам модел на марката с диоптрични стъкла вече три години и съм много доволна. Горещо препоръчвам очилата на KWIAT на всички, които обичат комфорта и модерния начин на живот – за динамичните и позитивни млади хора.”

Силвия Кацарова

“Нося KWIAT откакто се помня и постоянно ги препоръчвам на мой приятели. Благодаря ви, че ви познавам и ви пожелавам успех!”

Глория

Използваме „бисквитки“, за да персонализираме съдържанието и рекламите, да предоставяме функции на социалните медии и да анализираме трафика си. Също така споделяме информация за използването на нашия сайт с нашите партньори в социалните медии, рекламата и анализа. Виж още
Настройки на бисквитките
Приемам
Политика за поверителност и бисквитки
Поверителност и бисквитки
Име на бисквитка Активни
"КВЯТ“ ООД, операторът на сайта за онлайн търговия www.kwiat.bg (от тук нататък наричан „Операторът на сайта") предоставя на Потребителите на сайта правото да решат дали отнасящата се до тях информация да бъде предоставяна или не. Операторът на сайта уведомява, че не се събира автоматично никаква информация, с изключение на съдържащата се във файловете „бисквитки“. Файловете „бисквитки“ (или само „бисквитки“) са информационно-технологични данни, съхранявани в устройството на Потребителя на сайта и са предназначени за ползване на интернет страниците на сайтовете. Бисквитките обикновено съдържат името на интернет страницата, от която идват периодът на съхранение и уникален номер. Бисквитките се използват от Оператора на сайта за следните цели:
  1. Идентификация на влязъл в системата Потребител на сайта с цел показване на информация, адаптирана към интересите на Потребителя.
  2. Поддържане на механизмите, предназначени да предотвратяват злоупотреба със сайтовете, включително изтичане на информация.
  3. Статистически изследвания.
  4. Поддържане на сесията на Потребителя на сайта (след влизане в системата), благодарение на което не се налага Потребителят да вкарва своето потребителско име и парола във всяка подстраница на сайтовете.
  5. Предоставяне на рекламно съдържание на Потребителите, по-добре адаптирано към техните интереси.
  6. Изследване на предпочитанията на Потребителите – получаване на информация за езиковите и комуникационните предпочитания.
В повечето случаи програмата, използвана за браузване в интернет страници (интернет браузър), позволява съхраняване на „бисквитки" в устройството на Потребителя по подразбиране. Потребителите на сайта могат да променят настройките за "бисквитките" по всяко време чрез промяна на настройките на браузъра. Подробна информация за това дали и как се обработват "бисквитките" е налична в настройките на програмата (интернет браузъра). Операторът на сайта уведомява Потребителите, че изключването на опцията на браузъра за приемане на "бисквитки" може да затрудни ползването на сайта, а в краен случай дори да го направи невъзможно. Операторът на сайта уведомява, че "бисквитките" в устройството на Потребителя може да бъдат използвани от рекламодатели и партньори, които си сътрудничат с Оператора на сайта.
Запази настройките
Настройки на бисквитките
Щракнете отвън, за да скриете лентата за сравнение
Сравни
Top