Затворете

Забравена парола?

KWIAT – Българската марка очила

KWIAT е семейна компания, основана през 1991 в София, с основна дейност производство и предлагане на слънчеви очила и диоптрични рамки. Основната цел на KWIAT е да създава продукти, които да отговарят на всички очаквания на клиентите в дизайна и в качеството. Очилата се предлагат в над 450 оптики в България и в над 25 страни на 5 континента.

Дизайн

Всички модели на KWIAT са съобразени с регионалните особености на всеки нов пазар, в който навлизаме, както и с последните световни модни тенденции.

Имидж

Като компания от модния бранш участваме със собствени щандове в най-големите и престижни оптически събития в света като MIDO в Милано, SILMO в Париж, OPTI в Мюнхен, Vision Expo East в Ню Йорк и др., където нашите очила са представени редом с най-известните марки и дизайнери.

Качество

Ако има нещо, което характеризира продуктите с марка KWIAT, това е вникването във всеки детайл и безупречното качество, с което са известни нашите слънчеви очила и диоптрични рамки. Ние държим на качеството на очилата и в производството им използваме единствено суровини от доказани световни производители.

Социална отговорност

Екипът на KWIAT винаги е бил социално ангажиран и това е причината да организираме ежегодни кампании. Те са фокусирани върху различни аспекти на очното здраве за деца и възрастни. Кампаниите са организирани в партньорство със социално отговорни компании, държавни институции и неправителствени организации.

Историята на KWIAT

Цвете, което продължава да цъфти

В България, преди повече от 30 години, едно цвете се ражда от любовта между полякиня от знатна фамилия и българин от Своге. В далечната 1962 г. г-н Михаил Цветков среща д-р Мария Биерут и веднага се влюбват. Въпреки трудностите по пътя, те създават прекрасно семейство. През 1991 г. Михаил и синът му Павел решават да създадат фирма в България. След дълги размишления за това как да се казва фирмата, семейството решава да се спре на полската дума „KWIAT“, която означава цвете и така Михаил Цветков я свързва с любовта към съпругата си. А любовната история продължава…

И историята на KWIAT продължава…

В началото на 90-те години Павел е студент в Полша и там среща Едита. Двамата се влюбват и решават да се върнат в България. След като пристигат Павел и Едита започват да разработват фирма KWIAT, като стават представители на световноизвестни марки за очила. С времето обаче откриват, че тези очила не са създадени за българи и съответно не им пасват. Затова през 2003 г. Павел и Едита решават да създадат българска марка очила, която също да носи името KWIAT. Така те започват производство на дизайнерски диоптрични рамки и слънчеви очила, съобразени както с водещите световни модни тенденции, така и с регионалните особености и нуждите на хората в България.

Първата колекция KWIAT

Подготовката на първата колекция трае две години и е само от 45 позиции, но тя поставя началото на българската марка очила KWIAT, такава, каквато е днес. Фирмата, разцъфтява като цвете, засадено в плодородната почва на здравите семейни ценности и поливано с много любов. Дори картините, висящи на стените в офиса, са взети от старата къща на прабабата на Павел, а част от служителите са с фирмата от самото начало.

На въпроса: „Защо решават да се развиват в България?“, Павел и Едита отговарят така: „Ние вярваме, че бизнес може да се прави навсякъде, но само в България можем да запазим тази любов и тези ценности, които са заложени в основите на KWIAT!”

Лицата на KWIAT

“Слънчевите очила и диоптрични рамки KWIAT са изключително удобни и модерни, а високото качество на българската марка доказва, че е достойна конкуренция на световно ниво. Аз и екипът на клиника „Симетрия“, се грижим за очите си, доверявайки се на KWIAT.”

Д-р Ангел Енчев – пластичен хирург

“Престижна българска марка, която достойно може да застане до всеки свой именит конкурент от световен мащаб – това са за мен KWIAT.”

Ива Екимова – ТВ Водещ и PR специалист

“Според мен KWIAT са модерни и иновативни. Предлагат на българския пазар продукти с изключителни естетически и функционални качества.”

Росица Рангелова – моден дизайнер

“Първата българска оптическа марка KWIAT отдавна се е превърнала в синоним на професионализъм, ултимативно качество и модерност. Тя съвсем оправдано се радва на голяма популярност, заслуга за която има и нейната ефективна и оригинална комуникационна политика, както и активното и стойностно присъствие в нашия и чуждестранния моден живот.”

проф. Любомир Стойков – PR специалист и моден експерт

“Очилата KWIAT са изключително удобни и модерни. Съчетават изисканост и красота на много добри цени. Ползвам модел на марката с диоптрични стъкла вече три години и съм много доволна. Горещо препоръчвам очилата на KWIAT на всички, които обичат комфорта и модерния начин на живот – за динамичните и позитивни млади хора.”

Силвия Кацарова

“Нося KWIAT откакто се помня и постоянно ги препоръчвам на мой приятели. Благодаря ви, че ви познавам и ви пожелавам успех!”

Глория

Top